Despre Săgetător, Saturn în Săgetător și Luna Nouă din Săgetător, 11 decembrie 2015

 

 

Pentru a înțelege, mai întâi am iubit!

Pentru a înțelege, mai întâi am iubit!

Despre Săgetător, Saturn în Săgetător și Luna Nouă din Săgetător (11 decembrie 2015), am scris câteva idei în revista Astrele sub titlul Pentru a înțelege, mai întâi am iubit!

Sunt membru AAR (Asociația Astrologilor din România, deținătoarea revistei Astrele), din anul 2010, de la Congresul ediției a VI-a, unde m-am simțit extraordinar. În fiecare an se organizează un Congres (de regulă toamna, în capitală), dar și alte evenimente cum ar fi Festivalul de la Craiova (din vara fiecărui an) sau Cercul Phoenix (București). Vă las pe voi să vizitați site-ul și să descoperiți ce vi se potrivește. Merită să ne cunoașteți lumea! O lume încă în deplină dezvoltare, dar cu oameni minunați ce veghează asupra sa și care fac o muncă benevol deosebită. Bucuria realizărilor lor este de a ne vizita, citi, susține așa cum puteți fiecare (implicarea nu ține de statutul de astrolog). Mulțumiri tuturor!

IMG_4372

Congres AAR 2010, București, Ediția a VI-a

P.S. pe youtube puteți viziona parte din conferințele asociației

 

Lasă un comentariu